• 1402/07/09 - 22:17
  • - تعداد بازدید: 141
  • - تعداد بازدید کنندگان: 113
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

مردم جنوب تهران با افتتاح بخش مراقبت های ویژه نگران کمبود تخت نباشند/ به بیماران قلبی عروقی به صورت 24 ساعته خدمات درمانی ارائه می کنیم

مراسم افتتاح بخش های جدید بیمارستان فیروزآبادی با حضور وزیر بهداشت برگزار شد.

20740.mp3 مردم جنوب تهران با افتتاح بخش مراقبت های ویژه نگران کمبود تخت نباشند/ به بیماران قلبی عروقی به صورت 24 ساعته خدمات درمانی ارائه می کنیم
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران ، در صبح امروز بخش های مختلفی از بیمارستان فیروزآبادی با حضور دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت ، دکتر پازوکی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد.
دکتر علی طیبی رییس بیمارستان فیروزآبادی درباره بخش های افتتاح شده توضیح داد.
طیبی گفت : اولین بخشی که افتتاح شد بخش اورژانس اطفال بود. که به صورت 24 ساعته به مراجعین خدمت گذاری می کند. 6 تخت بستری اورژانس اطفال و تخت احیای اطفال به تخت های بیمارستان اضافه شد.
وی افزود : بخش بعدی افتتاح شده در بیمارستان بخش ناباروری سطح 3 است که پیشرفته ترین درمان های ناباروری در این بخش انجام می شود. این بخش اولین بخش ناباروری سطح 3 در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه ایران است که دارای 6 تخت بستری و اتاق عمل می باشد که این خدمات با تعرفه پایین دولتی به مردم ارائه می دهد.
رییس بیمارستان فیروزآبادی در ادامه درباره افتتاح بخش آنژیوگرافی در این مرکز توضیح داد.
طیبی گفت : در هفته های آینده این بخش به صورت 24 ساعته فعالیت خواهد کرد. به دلیل عدم وجود بخش آنژیوگرافی در مراکز درمانی این منطقه درگذشته مردم جنوب تهران در صوت ابتلا به بیماری های قلبی عروقی به مراکز درمانی دیگر اعزام می شدند. اما هم اکنون با افتتاح این بخش پیشرفته ترین و بهترین خدمات درمانی را به این بیماران ارائه می کند.
وی درباره بیماری های قلبی قابل درمان در این مرکز توضیح داد و اظهار کرد: اقداماتی مانند آنژیوگرافی تشخیصی ، استنت گذاری و بالون زدن هم اکنون در این مرکز قابل انجام است و دو اتاق عمل قلب باز به این مرکز اضافه شد.بخش ICU 5 بخش دیگری بود که در این مرکز افتتاح شد.
رییس بیمارستان فیروزآبادی درباره این بخش ویژه توضیح داد و عنوان کرد : ما امروز شاهد افتتاح بخش 11 تخته مراقبت های ویژه تحت عنوان بخش ICU5 هستیم. در جنوب تهران به جز بیمارستان شهدای هفتم تیر که بیمارستان تروما است بیمارستان دیگری که دارای بخش مراقبت های ویژه باشد وجود ندارد و کمبود تخت مراقبت های ویژه در این منطقه به شدت احساس می شد. که با اضافه شدن این 11 تخت در مجموع 50 تخت مراقبت های ویژه در این بیمارستان دایر است که قسمت بزرگی از نیازهای درمانی مردم منطقه را برطرف می کند.
طیبی از اضافه شدن 20 تخت مراقبت های ویژه در ماه های آینده خبر داد و اظهار کرد : تمام تلاش ما بر این است به زودی این بخش نیز افتتاح شود و با 70 تخت بستری نیاز به تخت مراقبت های ویژه را در این منطقه کاملا برطرف کنیم.
طیبی توضیح داد با افتتاح این بخش ها 32 تخت بستری به 360 تخت فعال ما در بیمارستان اضافه شد. وی افزود : هم اکنون ماهانه 12 هزار نفر به اورژانس و 8 هزار نفر به درمانگاه های ما مراجعه می کنند و هچنین 700 عمل جراحی در ماه در بیمارستان فیروزآبادی انجام می شود. در ماه های آینده ما شاهد افزایش پذیرش بیماران در این مرکز درمانی خواهیم بود.
طیبی از همکاری این مرکز درمانی با متخصصین مغز و اعصاب خبر داد و عنوان کرد: با تفاهم صورت گرفته آمارهای مذکور افزایش چشمگیری خواهد داشت و همچنین با راه اندازی دستگاه دوم آنژیوگرافی ما به بیماران سکته مغزی هم خدمات درمانی ارائه خواهیم کرد.
رییس بیمارستان فیروزآبادی در پایان این بیمارستان را مجهز ترین بیمارستان جنوب تهران نامید و خاطرنشان کرد تمام اقدامات صورت گرفته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران ، وزارت بهداشت و خیرین سلامت علی الخصوص مرحوم آیت الله فیروزآبادی بوده است.
گفتنی است دکتر علی مشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران و حجت‌الاسلام علی قاضی عسکر تولیت آستان عبدالعظیم حسنی نیز در این مراسم حضور داشتند.
 
 
 
 
  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 20740
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings