دیدار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایران با خانواده شهید مجتبی ملکی
به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایران با خانواده شهید مجتبی ملکی، امدادگر هلال احمر که در جنگ ۱۲ روزه و در روز ۲۶ خرداد در ساختمان هلال احمر به شهادت رسیده بود، دیدار کردند.
درخشش بانوان معاونت درمان در صدر جدول شنای هفته دفاع مقدس
در جریان مسابقات شنای دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس، بانوان معاونت درمان بار دیگر توانمندی خود را به رخ کشیدند.دکتر سپیده شهریاری از مدیریت آزمایشگاه ها با کسب مقام نخست در رشته کرال سینه و سارا حجازی مسئول روابط عمومی معاونت با جایگاه دوم در رشته شنای قورباغه، افتخاری دیگر را برای مجموعه درمان رقم زدند و نشان دادند که روحیه تلاش و برتری در این معاونت جاری است.
بررسی ۴۹ پرونده استعلاجی و ازکارافتادگی در پنجمین جلسه کمیسیون پزشکی معاونت درمان
در پنجمین جلسه کمیسیون پزشکی معاونت درمان، پروندههای استعلاجی و ازکارافتادگی مورد بررسی قرار گرفت تا روند ارزیابی و پاسخگویی به درخواستهای درمانی کارکنان با دقت و انسجام بیشتری دنبال شود.
تقویت خدمات ناباروری در بیمارستان اکبرآبادی؛ اختصاص متخصصان ارولوژی در راستای ارتقای درمان زوجین
در نشست تخصصی با محوریت انکوفرتیلیتی و توسعه خدمات ناباروری، با حضور مدیران ارشد حوزه درمان، تصمیمگیریهایی مهم در جهت ارتقای خدمات تخصصی در بیمارستان شهید اکبرآبادی انجام شد. در این جلسه، با توجه به ظرفیتهای مرکز IVF این بیمارستان و نیاز به تکمیل تیم درمان ناباروری، مقرر شد دو متخصص ارولوژی در هفته به این مرکز اختصاص یابند تا روند درمان زوجین بدون خلل و با کیفیت مطلوب ادامه یابد.
گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف دانشگاه علوم پزشکی ایران
مراسم بزرگداشت آغاز هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور خانوادههای معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان دانشگاه و مهمانان ویژه برگزار شد.
تمرکز بر ارتباطات در بحران؛ سومین کارگاه اعتباربخشی معاونت درمان برگزار شد
سومین کارگاه آموزشی اداره اعتباربخشی معاونت درمان با محوریت «مدیریت بحران با اولویت ارتباطات در بحران و بلایا» و با هدف ارتقاء توانمندی کارشناسان بهبود کیفیت مراکز درمانی، در سالن همایشهای بیمارستان تریتا برگزار شد. این رویداد با حضور گسترده کارشناسان و ارائه تخصصی دکتر نادر عسگری، رئیس پیشین اداره اعتباربخشی وزارت بهداشت، همراه بود.
پیام تصویری سرپرست معاونت درمان و مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران
دکتر سید یاسر فروغی سرپرست معاونت درمان و مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در پیامی تصویری آغاز هفته دفاع مقدس را به خانواده شهدا و مردم ایران تبریک گفت که همه گونه جانفشانی کردند و پای ارزش های انقلاب ایستادند.وی درباره برگزاری مراسم یک هفته ای (یکشنبه 31 شهریور لغایت 6 مهر) در مکان پردیس دانشگاه توضیح داد و از خانواده بزرگ دانشگاه دعوت کرد ضمن حضور در مراسم افتتاحیه از غرفه های دایر شده بازدید کنند.
تأکید بر حمایت از نخبگان علمی در جلسه جوانی جمعیت
در جلسه جوانی جمعیت اعضای کارگروه بر ضرورت حمایت از نخبگان جوان و استفاده از ایدههای آنان برای حل چالشهای جمعیتی کشور تأکید کردند.
دکتر سید یاسر فروغی قمی معاون درمان و مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران:
هفتهی پرافتخار دفاع مقدس، یادآور حماسهآفرینیها، ایثارگریها و جانفشانیهای است
در آستانه هفته دفاع مقدس، دکتر سید یاسر فروغی، سرپرست معاونت درمان و رئیس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس و شهدای مقاومت، رشادتهای ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی و جنگ ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی را ستود و از نقش بیبدیل کادر درمان در خدمترسانی به مجروحان و پشتیبانی از جبهه مقاومت تجلیل کرد.
شعار روز جهانی ایمنی بیما در سال 2025:
مراقبت ایمن برای هر نوزاد و هر کودک/ایمنی بیمار از ابتدا
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در پیام تصویری روز جهانی ایمنی بیمار را تبریک گفت و به اهمیت حفظ ایمنی بیمار از لحظه ورودش به مراکز درمانی،تاکید کرد.