• 1402/03/06 - 09:45
  • - تعداد بازدید: 181
  • - تعداد بازدید کنندگان: 158
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری اجلاس روسای سازمان اورژانس کشور در یزد

سی و نهمین اجلاس روسای سازمان اورژانس کشور چهارم و پنجم خردادماه با حضور مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

15387.mp3 برگزاری اجلاس روسای سازمان اورژانس کشور در یزد

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران ؛ سی و نهمین اجلاس روسای سازمان اورژانس کشور به منظور بحث و تبادل نظر در زمینه چالش‌ها و مشکلات موجود و راهکارهای رفع موانع برای خدمت رسانی بهتر و سریعتر به هموطنان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی از صبح پنجشنبه ۴ خرداد با حضور رئیس و نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، رئیس و معاونین سازمان اورژانس کشور و ۶۴ مدیر اورژانس پیش بیمارستانی از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در محل مرکز همایش‌های باقر العلوم دانشگاه علوم پزشکی یزد آغاز و به مدت دو روز برگزار شد.

دکتر سید رضا معتمدی سرپرست مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در این اجلاس حضور داشت و به بررسی چالش های مرکز حوادث و فوریت های پزشکی EOC معاونت درمان دانشگاه پرداخت.

وی همچنین در مورد هماهنگی های صورت گرفته جهت برپایی بیمارستان صحرایی و ارائه خدمات درمانی به زوار حرم مطهر بنیان گذار انقلاب در ایام ارتحال و همچنین اقدامات پیش رو در مراسم اربعین حسینی به حضار توضیحاتی را ارائه کرد.

دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان یکی از دانشگاه های اصلی در بحث بهداشت و درمان، سهم بسزایی در اعزام کادر درمان ، نیروهای متخصص و  تهیه دارو برای ویزیت و درمان زوار در ایام ارتحال و اربعین حسینی را برعهده دارد.

 

 

.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 15387
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings