• 1402/01/09 - 09:06
  • - تعداد بازدید: 322
  • - تعداد بازدید کنندگان: 274
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازدید نوروزی و سرزده معاون درمان دانشگاه آقای دکتر توکلی و هیئت همراه از بیمارستانهای تابعه دانشگاه

12923.mp3 بازدید نوروزی و سرزده معاون درمان دانشگاه آقای دکتر توکلی و هیئت همراه از بیمارستانهای تابعه دانشگاه

در راستای نظارت مستقیم بر عملکرد بیمارستانهای تابعه  در ایام تعطیل و در جهت بررسی  نحوه خدمت رسانی به بیماران ، آقای دکتر توکلی معاون درمان دانشگاه و آقای دکتر معتمدی مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی معاونت درمان دانشگاه بصورت سرزده از بیمارستانهای شهدای یافت آباد و شهید فهمیده و لولاگر بازدید نمودند.

 

در طی این بازدید ایشان از بیمارستان شهدای یافت آباد از بخشهای مختلف بازدید به عمل آمد و از نزدیک با بیماران و همراه ایشان گفتگو به عمل آمد و از نحوه درمان و خدمات رسانی بیمارستان سوالاتی از ایشان پرسیده شد و همچنین به کادر درمان حاضر در بخشها تبریک سال نو و ایام رمضان المبارک گفته شد.

 

همچنین طی بازدید از بیمارستان شهید فهمیده ، ضمن بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان و گفتگو با پرسنل حاضر و عرض تبریک سال نو خدمت ایشان ، نسبت به بررسی مشکل دو نوزاد و کودک بستری ، در خصوص بیماران مربوطه توسط آقای دکتر توکلی تعیین تکلیف درمانی گردیدند و همچنین ایشان در خصوص راه اندازی هرچه سریعتر اورژانس بیمارستان دستورات مربوطه را صادر فرمودند.

 

در پایان نیز ایشان ضمن حضور در بیمارستان لولاگر از نزدیک با پرسنل و کادر درمان حاضر گفتگو نمودند و ضمن عرض تبریک خدمت ایشان ، نسبت به مرتفع نمودن برخی مسائل بیمارستان دستوراتی را صادر نمودند.

 

  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 12923
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings