• 1403/02/17 - 08:07
  • - تعداد بازدید: 62
  • - تعداد بازدید کنندگان: 46
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برترین استاد کشوری از بیمارستان شفایحیاییان برگزیده شد

هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در روزهای 12 و 13 اردیبهشت‌ماه در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. در این جشنواره دکتر خدامراد جمشیدی به عنوان استاد نمونه کشوری از دانشگاه علوم پزشکی ایران انتخاب شد و از وی تقدیر به عمل آمد.

332237.mp3 برترین استاد کشوری از بیمارستان شفایحیاییان برگزیده شد

به نقل از روابط عمومی بیمارستان شفایحیاییان ،هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در روزهای 12 و 13 اردیبهشت‌ماه در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد. 

جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرآیندهای آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرآیندهای جدید در حیطه ­های روش­­ ها و تکنیک های آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، مشاوره و راهنمایی، فعالیت­ های فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی، قوانین، مقررات و ساختارهای آموزشی، محصولات آموزشی به منظور ارتقاء آموزش پزشکی برگزار می­ گردد.

 

امسال نیز این مراسم به پاس مقام والای استادی و با حضور دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت الاسلام دکتر خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر باقری‌فرد معاون آموزشی برگزار شد.

 

در این جشنواره دکتر خدامراد جمشیدی به عنوان استاد برتر کشوری از سوی وزارت بهداشت انتخاب شد.وی فوق تخصص و استاد تمام رشته ارتوپدی ،عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از بیمارستان شفایحیاییان و از بنیان گزاران و پیشکسوتان جراحی های تومور و توده های استخوانی درکشور است.

 

گفتنی است دکتر پناهی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت و روسای دانشگاه های علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

عکس از https://behdasht.gov.ir/

 

  • گروه اخبار : اخبار داخلی,اخبار مراکز درمانی
  • کد خبر : 332237
:
کلیدواژه ها
هادی احسنی ثمرین
خبرنگار

هادی احسنی ثمرین

تصاویر

Template settings