نام ونام خانوادگی سرپرست مدیریت امور اداری و عمومی : آقای محمد باقر مهاجر
محل استقرار: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی ایران - اتاق شماره 450
تیم کارشناسی اداره شامل : مهدی سلیمانی ، فرح شهبازی ، فرزانه رجبی ، اعظم اسدی
معرفی امور اداری :
- مسئولیت نظارت بر کلیه امور مربوط به کارگزینی، حضور و غیاب، دبیرخانه، روابط عمومی، آموزش کارکنان ، کمیسیون پزشکی، نقلیه، بایگانی، امور رفاهی و خدمات بر عهده امور اداری حوزه درمان می باشد.
اهم وظایف و فعالیت ها :
- انجام مکاتبات مربوط به ماموریت ، بازنشستگی ، استعفاء ، مرخصی بدون حقوق، ترفیع و انتصاب نیروهای کادر درمانی شاغل در واحدهای تحت پوشش
- انجام امور مربوط به نقل و انتقال در سامانه نقل و انتقالات
- بررسی و صدور احکام کارگزینی اعضای غیر هیئت علمی
- تنظیم لیست کارکرد ماهانه کارکنان بمنظور پرداخت حقوق ، اضافه کار ، مسکن در هر ماه
- اخذ آمار و اطلاعات نیروهای درمانی و پشتیبانی از بیمارستان های تخت پوشش به منظور تکمیل بانک جامع اطلاعاتی معاونت
- نظارت بر ارزشیابی و عملکرد کارکنان تحت سرپرستی
- انجام امور مربوط به برقراری فوق العاده محرومیت از مطب
- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام ، تبدیل وضع استخدامی ، ترفیع ، بازنشستگی و برقراری حقوق بازنشستگی
- پیش بینی نیازهای پرسنلی معاونت و اقدام در مورد تامین نیروهای مورد نیاز
- تهیه و تدوین برنامه عملیاتی حوزه فعالیت بهمنظور دستیابی به اهداف حوزه درمان و اهداف استراتژیک دانشگاه
- نظارت بر نیازسنجی آموزشی، تدوین بسته های آموزشی و برگزاری دورههای تخصصی ضمن خدمت پرسنل درمانی و پشتیبانی در بیمارستانها
- همکاری و ارتباط مستمر با واحد آموزش دانشگاه جهت تهیه تقویم آموزشی و طرح درس
- نظارت بر نحوه برگزاری دوره های آموزشی واحدهای تابعه
- اخذ مجوز دوره های درخواستی واحد های معاونت درمان از واحد آموزش ضمن خدمت دانشگاه
- برنامه ریزی نیاز سنجی آموزشی کارکنان و واحدهای معاونت درمان
- نظارت بر صدور گواهینامه های پایان دوره های آموزش کارکنان بر طبق ضوابط و و مقررات جاری
- نظارت بر انجام به موقع کلیه مکاتبات دبیرخانه
- نظارت بر امور مربوط به حضور و غیاب کلیه کارکنان معاونت درمان
- معرفی افراد جهت دریافت وام قرض الحسنه به بانک
- انجام امور بیمههای درمانی و مکمل
- برنامه ریزی و اختصاص خودرو به واحدهای درخواست کننده جهت حضور در بازدید، جلسه و ...
- نظارت و کنترل عملکرد پیمانکار سرویس های ایاب و ذهاب کارکنان
- تهیه و خرید کالاها و لوازم مصرفی و غیر مصرفی مورد نیاز ادارات
- تنظیم اسناد کارپردازی و ارائه آن به امور مالی
- بایگانی پرونده ها در بایگانی راکد
- درج اخبار متنی و تصویری به صورت روزانه در سایت معاونت درمان