• 1404/08/20 - 21:57
  • - تعداد بازدید: 100
  • - تعداد بازدید کنندگان: 91
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

از سیاست‌های وزارت بهداشت تا برندینگ بین‌المللی؛ روایت اولین سمپوزیوم گردشگری سلامت معاونت درمان

در نخستین سمپوزیوم گردشگری سلامت معاونت درمان، مدیران مراکز درمانی ضمن بررسی دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و چالش‌های واحد بیماران بین‌الملل، بر ضرورت حضور حرفه‌ای در شبکه‌های بین‌المللی و تقویت برند سازمانی تأکید کردند.

361831.mp3 از سیاست‌های وزارت بهداشت تا برندینگ بین‌المللی؛ روایت اولین سمپوزیوم گردشگری سلامت معاونت درمان

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان، نخستین سمپوزیوم آموزشی با محوریت بررسی دستورالعمل‌ها و سیاست‌های ابلاغی وزارت بهداشت در حوزه گردشگری سلامت برگزار شد. در این نشست، مدیران و رابطین گردشگری مراکز درمانی تحت پوشش حضور داشتند و آخرین الزامات و شیوه‌های اجرایی دستورالعمل‌های وزارتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

در ادامه برنامه، چالش‌های مرتبط با فرآیندهای IPD (واحد بیماران بین‌الملل) مطرح گردید و راهکارهای بهبود تعامل و هم‌افزایی میان مراکز درمانی ارائه شد.

 

 بخش دوم رویداد به کارگاه آموزشی لینکدین اختصاص یافت؛ جایی که اهمیت حضور مؤثر مراکز درمانی و فعالان گردشگری سلامت در شبکه‌های حرفه‌ای بین‌المللی، شیوه‌های توسعه ارتباطات و ارتقای برند سازمانی مورد توجه قرار گرفت.

 

این رویداد با هدف ارتقای دانش تخصصی، تبادل تجربیات و افزایش هم‌افزایی میان مراکز درمانی فعال در حوزه گردشگری سلامت طراحی شده بود، با استقبال گسترده شرکت‌کنندگان همراه بود.

  • گروه اخبار : اخبار داخلی,اخبار مراکز درمانی
  • کد خبر : 361831
:
کلیدواژه ها
سارا حجازی
خبرنگار

سارا حجازی

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings