• 1402/01/10 - 18:16
  • - تعداد بازدید: 299
  • - تعداد بازدید کنندگان: 261
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از بیمارستان های اکبر آبادی ، علی اصغر و شفا یحیاییان و ستاد هدایت بیماران معاونت درمان بازدید کرد.

دکتر نادر توکلی در پی بازدید های نوروزی از بیمارستان های اکبر آبادی ، علی اصغر و شفا یحیاییان و ستاد هدایت بیماران معاونت درمان بازدید کرد.

12973.mp3 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از بیمارستان های اکبر آبادی ، علی اصغر و شفا یحیاییان و ستاد هدایت بیماران معاونت درمان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران ؛ دکتر نادر توکلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از بیمارستان های اکبر آبادی ، علی اصغر و شفا یحیاییان بازدید کرد.

توکلی در این بازدید به بخش های مراقبت های ویژه ، اورژانس و کلینیک های فعال این بیمارستان ها رفت و وضعیت درمان بیماران را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

وی با معاینه تعدادی از بیماران و بررسی پرونده پزشکیشان از روند درمان آنان ابراز رضایت کرد. 

توکلی برنامه شیفت ها و آنکالی پزشکان را مورد بررسی قرار داد و از حضور آنان در شیفت هایشان اطمینان یافت . 

پس از بازدید از بیمارستان ها معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران به ساختمان معاونت درمان رفت و  از ستاد هدایت بیماران در این معاونت بازدید کرد .

وی در مورد فرآیند ارجاع بیماران در ایام نوروز با کارشناسان ستاد هدایت بیماران به بحث و گفتگو نشست و از اجرای درست این روند اطمینان حاصل کرد .

توکلی در پایان بازدید ها از زحمات کادر درمان ، پزشکان و کارشناسان که سهم عمده ای در نظام درمان کشور ایفا می کنند تقدیر و تشکر کرد.

پایان مطلب.//

  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 12973
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings