• 1402/07/05 - 20:46
  • - تعداد بازدید: 232
  • - تعداد بازدید کنندگان: 199
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

مراسم معارفه سرپرست جدید بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان برگزار شد

مراسم معارفه سرپرست جدید بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاون درمان دانشگاه برگزار شد

20595.mp3 مراسم معارفه سرپرست جدید بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران ، مراسم معارفه سرپرست جدید بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر علی مشکی معاون درمان دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم عبدالرضا پازوکی گفت : ما آثار خدمات خالصانه را در زندگی خود تجربه می کنیم. مردم شهرستان بهارستان جز کم برخوردارترین مردم ما هستند لذا خدمت به آنان توفیقی است که خدا به شما عطا کرده است.

وی افزود : دکتر مصطفی مطلب نژاد در طی این دوسال که سرپرستی بیمارستان را برعهده داشت تلاش های زیادی کردند زین پس این مهم بر عهده دکتر محمدرضا میرزاحسینیان قرار داده شده است. میرزاحسینیان سابقه درخشانی در راه‌اندازی بیمارستان‌های فیروزآبادی و ملارد داشت و مسئولیت بازرسی دانشگاه نیز بر عهده ایشان بود. ما هم اکنون افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار را در روز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) در پیش رو داریم پروژه ساخت این بیمارستان 35 سال به طول انجامید و با وقفه های پیش آمده بالاخره موفق به راه اندازی این بیمارستان شدیم.

پازوکی در مورد شهرستان بهارستان گفت : این منطقه بیشترین تراکم جمعیتی را در ایران دارد و در مقابل هر 8000 نفر فقط 100 تخت بیمارستان داریم.  این نسبت کمبود تخت به جمعیت را حتی در سیستان و بلوچستان هم نمی بینیم. بنابراین کارکنان و پزشکان این بیمارستان روزانه با حجم بسیار بالای مراجعین رو به رو هستند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران طی حکمی جدید دکتر محمد رضا میرزا حسینیان را به عنوان نماینده ویژه رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در راه‌اندازی و بهره‌برداری از بخش توسعه بیمارستان امام حسین(ع) ( مرکز تولد) و همچنین کلینیک حضرت ابوالفضل(ع)بیمارستان نسیم شهر نیز منصوب کرد.

وی در پایان از زحمات دکتر مصطفی مطلب نژاد تقدیر کرد و برای دکتر میرزا حسینیان در انجام مسئولیت های جدیدش آرزوی موفقیت نمود.

دکتر پازوکی از سرپرست جدید بیمارستان امام حسین (ع) بهارستان خواست همچون گذشته مانند بازویی قدرتمند در کنار مجموعه دانشگاه باشد و در درمان و خدمت رسانی به مردم بهارستان کوشا باشد.

سپس دکتر مصطفی مطلب نژاد درباره اقداماتی که در دوسال ریاست خود در بیمارستان داشت توضیح داد.

وی گفت : در این دوسال  ما با برای تعامل با بیمه ها تلاش بسیار کردیم و با کاهش کسورات و ارتباط خوبی که با بیمه ها داشتیم  شاهد درآمدزایی چندین برابری بیمارستان بودیم.  از دیگر پروژه های که در این مدت انجام شد گسترش فضای اورژانس بیمارستان بود. به دلیل ازدحام و کوچکی فضای اورژانس ما فضای دیگری هم بررای اورژآنس در نظر گرفته و تجهیز کردیم هم اکنون دو اورژانس در بیمارستان  دایر است.

مطلب نژاد افزود : با کمک دانشگاه علوم پزشکی ایران و خیرین ما موفق شدیم بخش درمانی با 18 تخت  بستری در بیمارستان بازگشایی کنیم و همچنین با تعطیلی آشپزخانه بیمارستان و استفاده از آشپزخانه مرکزی سفره سلامت این فضا برای ارائه خدمات درمانی استفاده شد.

وی عنوان کرد : تلاش ما بر این بود که بیمارستان امام حسین (ع) بهارستان به صورت آزمایشی به عنوان مرکز سرطان نیز قرار گیرد و هماهنگی هایی در این زمینه با مجموعه برکت انجام شد. 

دکتر علی مشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از دیگر سخنرانان این مراسم بود.

مشکی ضمن تشکر از زحمات دکتر مطلب نژاد به کمبود کادر درمان و پزشک در سطح کشور اشاره کرد و افزود: با وجود کمبود پرستار و پزشک در این بیمارستان دکتر مطلب نژاد تلاش کرد این کمبود لطمه ای به بیمارستان نزند. ما نیز در تلاش هستیم با رایزنی هایی که با وزارت بهداشت داریم این کمبودها را جبران کنیم.

گفتنی است امیرمحمد انصاری مدیر حراست دانشگاه ، دکتر مسعود بابا مدیر شبکه بهداشت بهارستان ، دکتر جمشید واشانی مدیر شبکه بهداشت ملارد و روح الله شریفی معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان بهارستان نیز در این جلسه حضور داشتند.

پایان مطلب.//

  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 20595
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings