• 1402/11/17 - 13:42
  • - تعداد بازدید: 111
  • - تعداد بازدید کنندگان: 91
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرپرست جدید حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران معارفه شد

دکتر علیرضا حبیبی سرپرست جدید حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران معارفه شد.

323449.mp3 سرپرست جدید حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران معارفه شد

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در مراسمی با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه، سید حسین حجتی رئیس سازمان حراست کل کشور، دکتر حسین فرزانه مسئول مرکز حراست وزارت بهداشت، امیر محمد انصاری مدیر سابق حراست این دانشگاه تکریم و دکتر علیرضا حبیبی به عنوان سرپرست جدید حراست دانشگاه علوم پزشکی ایران معارفه شد.

 

در این مراسم عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با قدردانی از تلاش‌های انصاری مدیر سابق حراست این دانشگاه و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید حراست دانشگاه عنوان کرد: ایران در بسیاری از حوزه های جهان به ویژه در زمینه پزشکی در جایگاه برتر قرار دارد.

 

وی با اشاره به رتبه این دانشگاه در جایگاه 600 تا 800 دنیا و همچنین رتبه نخست دانشگاه علوم پزشکی ایران در جهان در سال 2022 برای تاثیر پذیری در حوزه بهداشت گفت: یکی از مهمترین حوزه‌های هر سازمان و دانشگاهی؛ حوزه حراست است که حراست این دانشگاه در این مدت سربلند بوده است.

 

در ادامه این مراسم سید حسین حجتی رئیس سازمان حراست کل کشور با قدردانی از زحمات امیر محمد انصاری مدیر سابق حراست این دانشگاه که کارنامه بسیار خوبی در دوران مسئولیت خود داشت، افزود: مدیر حراست باید 24 ساعته در خدمت نظام و سازمان خود بوده و در جایگاهی مانند دانشگاه، باید مدیر حراست به عنوان مشاور رئیس دانشگاه، فضای آرامی برای دانشگاهیان فراهم کند.

 

در ادامه این نشست دکتر حسین فرزانه مسئول مرکز حراست وزارت بهداشت نیز با قدردانی از زحمات مدیر سابق این دانشگاه و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی ایران، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران در رخدادهای مختلف از دانشگاه‌های نمونه کشور بوده است.

  • گروه اخبار : انتصابات
  • کد خبر : 323449
:
کلیدواژه ها
A. Ramezanpour
خبرنگار

A. Ramezanpour

تصاویر

Template settings