• 1402/07/16 - 15:25
  • - تعداد بازدید: 85
  • - تعداد بازدید کنندگان: 76
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

روسای بیمارستان ها تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را اعلام کردند

جلسه تخصیص بودجه به بیمارستان ها با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران ، معاونین و روسای بیمارستان ها برگزار شد.

21006.mp3 روسای بیمارستان ها تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را اعلام کردند

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران ،جلسه تخصیص بودجه به بیمارستان ها با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

در این جلسه شروع ثبت نام بانک جهانی3  ICERP  به اطلاع روسای بیمارستان ها رسید. پروژه ICERP در ارتباط با اختصاص تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای از سوی سازمان بهداشت جهانی (WHO)  می باشد.در ارتباط با این پروژه روسای بیمارستان های تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز مکلف به اعلام تجهیزات درخواستی مورد نیاز خود در بیمارستان ها شدند. خرید تجهیزات پزشکی پیشرفته و به روز و همچنین خارج کردن تجهیزات قدیمی از مدار به درمان و تشخیص بیماری ها کمک به سزایی می کند و پزشکان قادر خواهد بود خدمات درمانی بهتری را به بیماران ارائه کنند.

همچنین درخواست های بیمارستان ها برای تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیازشان توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تجمیع شد. هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی را در کشور را مدیریت می کند.

در ادامه بیمارستان ها ملزم به اعلام تجهیزات ناکارآمد ، اسقاطی و یا از رده خارج شده خود شدند.

کمبود نیروهای تخصصی در بیمارستان ها از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد پزشکانی که خواهان اخذ مجوز صدور پروانه شهر دوم از شهرستان های تابع دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند می بایست تایید رییس بیمارستان مبنی بر عدم نیاز رشته مربوطه را داشته باشند و یا موظف به گذراندن کشیک در بخش های خصوصی هستند.

گفتنی است دکتر علی مشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران ، دکتر ساجده ریاضی معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی ، دکتر رضا فلک معاون تحقیقات ، دکتر ولایی معاون غذا و دارو ، دکتر فاطمه سرو سرپرست دفتر رییس دانشگاه ، شاهپور عربی مدیر برنامه ریزی بودجه وپایش عملکرد و روسای بیمارستان های تابعه دانشگاه از دیگر افرادی بودند که در این جلسه حضور داشتند.

 

 

  • گروه اخبار : اخبار داخلی,اخبار مراکز درمانی
  • کد خبر : 21006
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings