• 1402/06/22 - 13:55
  • - تعداد بازدید: 174
  • - تعداد بازدید کنندگان: 152
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

دکتر علی مشکی خبر داد: افتتاح مراکز درمان ناباروری و آنژیوگرافی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از راه‌اندازی مراکز درمان ناباروری و آنژیوگرافی در بیمارستان‌های این دانشگاه خبر داد.

20127.mp3 دکتر علی مشکی خبر داد: افتتاح مراکز درمان ناباروری و آنژیوگرافی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران ، در حاشیه گرامیداشت سالروز افتتاح دانشگاه علوم پزشکی ایران دکتر علی مشکی در گفت‌وگو با روابط دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان کرد: این دانشگاه با دارا بودن 20 بیمارستان دولتی و نظارت بر 50 بیمارستان خصوصی، در مجموع بر روی عملکرد 70 بیمارستان نظارت می‌کند.

 

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ایران، همچنین با داشتن 12 هزار تخت بیمارستانی، از منظر تعداد تخت در بین دانشگاه علوم پزشکی کشور رتبه نخست را دارد.

 

مشکی افزود: همچنین از نظر آمار جراحی و تعداد انجام روندهای درمانی در بیمارستان‌ها، دانشگاه علوم پزشکی ایران در جایگاه بالاترین رتبه‌های نظام سلامت است.

 

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به چهل و هشتمین سالگرد تاسیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از راه اندازی نخستین مرکز آنژیوگرافی در بیمارستان فیروزآبادی خبر داد و گفت: بیماران در این مرکز تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.

 

وی افزود: همچنین برای نخستین بار، دو مرکز درمان ناباروری در سطح دو و سطح سه در شهرستان ملارد و بیمارستان فیروزآبادی در مهرماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

مشکی در زمینه رعایت ملاحظات پیشگیری در نظارت‌های معاونت درمان عنوان کرد: همیشه اصل بر پیشگیری است، بنابراین واحدهای نظارتی در معاونت درمان دانشگاه، نیز بر این اصل همیشه در حال نظارت و رصد مراکز درمانی هستند تا بهترین خدمات به بیماران ارائه شود و همچنین راهکارهای بهتر برای پیشگیری بیماری‌ها لحاظ شود.

پایان مطلب//

  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 20127
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings