• 1403/03/13 - 01:24
  • - تعداد بازدید: 265
  • - تعداد بازدید کنندگان: 234
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

دانشگاه علوم پزشکی ایران با برپایی بیمارستان صحرایی در ایام ارتحال بنیان گزار انقلاب خدمات درمانی ارائه می دهد

بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری بیمارستان رسول اکرم(ص) با برپایی بیمارستان صحرایی در صحن شرقی حرم بنیان گزار انقلاب در ایام ارتحال ،خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به زائرین ارائه می دهد.

334120.mp3 دانشگاه علوم پزشکی ایران با برپایی بیمارستان صحرایی در ایام ارتحال بنیان گزار انقلاب خدمات درمانی ارائه می دهد

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان ، بیمارستان صحرایی حضرت رسول اکرم (ص) در سی و پنجمین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در بارگاه حرم مطهر امام خمینی(ره) برپا شد.

این مجموعه از امروز 13 خرداد ماه 1403 از ساعت 8 صبح با 50 درصد نیروهای خود و از ساعت 13 امروز با 100 درصد استقرار نیروهای تخصصی بالغ بر 100 نیرو اعم از پزشکان متخصص طب اورژانس،جراح،داخلی،بیهوشی، عفونی و پرستار و ماما و داروخانه به زائرین حرم بنیان گزار انقلاب در ایام ارتحال خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.

این بیمارستان با همکاری بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران ، بیمارستان رسول اکرم (ص) و ستاد هدایت معاونت درمان دانشگاه بر پا شده و تا پایان مراسم با تمام قوا فعال می باشد.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین محمد علی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) با بررسی اقدامات انجام شده از همکاری و حضور پررنگ همکاران بهداشت و درمان تقدیر کرد.

 

  • گروه اخبار : اخبار مراکز درمانی
  • کد خبر : 334120
:
کلیدواژه ها
دل آرا باطبی
خبرنگار

دل آرا باطبی

تصاویر

Template settings