• 1403/03/14 - 19:09
  • - تعداد بازدید: 64
  • - تعداد بازدید کنندگان: 59
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
از سوی کادر سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران ارائه شد

خدمات درمانی به 1200 نفر در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

خدمات درمانی به بیش از 1200 نفر در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از سوی کادر سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران ارائه شد.

334254.mp3 خدمات درمانی به 1200 نفر در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)
به نقل از روابط عمومی مجتمع حضرت رسول اکرم (ص)، دکتر دیانتی معاون اجرایی این مجتمع  با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در ضلع شرقی صحن مطهر امام خمینی (ره)، گفت: بیش از ۱۲۰۰ مراجعه کننده  با حضور پزشکان متخصص در این مرکز ویزیت شدند.
 
 
دیانتی در  حاشیۀ برپایی بیمارستان صحرایی در صحن مطهر امام راحل اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) با همکاری بسیج جامعه پزشکی این دانشگاه برنامه‌ریزی کرده‌اند که با برپایی بیمارستان صحرایی اقدام به ارائه خدمت به زائرین و میهمانان مراسم سی و پنجمین سالروز بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) کنند.
 
 
وی افزود: این یک افتخار ۱۴ ساله برای مجتمع بیمارستانی حضرت رسول اکرم (ص) است که با حضور در مراسم ارتحال امام، خدمات تخصصی خود را به مردم  ارایه کند.
 
 
دیانتی با تأکید به حضور بیش از ۹۰ نفر کادر پزشکی و پرستاری و پشتیبانی در بیمارستان صحرایی، افزود: بیش از ۱۲۰۰ نفر با حضور پزشکان متخصص در این بیمارستان ویزیت شدند.
 
 
وی در ادامه با تشریح خدمات ارائه شده، گفت: در این دو روز همکاران ما توانستند برای بیش از ۲۰۰ نفر خدمات سرم تراپی، ۲۸۵ نفر ویزیت متخصص و ۱۵۰ نفر نوار قلب انجام دهند و در این بین ۶ بیمار نیازمند به خدمات تخصصی تر از سوی همکاران اورژانس تهران، به بیمارستان تخصصی اعزام شدند.
 
  • گروه اخبار : اخبار مراکز درمانی
  • کد خبر : 334254
:
روابط عمومی مجتمع رسول
خبرنگار

روابط عمومی مجتمع رسول

تصاویر

Template settings