• 1402/09/23 - 14:37
  • - تعداد بازدید: 71
  • - تعداد بازدید کنندگان: 59
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

جلسه بررسی پروژه های درحال احداث بیمارستان شهدای هفتم تیر با حضور معاون حقوقی وزارت بهداشت برگزار شد

جلسه بررسی پروژه‌های درحال احداث بیمارستان شهدای هفتم تیر با حضورحمید جمال الدینی معاون حقوقی و امورمجلس وزارت بهداشت به همراه عبدالرضاپازوکی رئیس و علی مشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار و فرماندارویژه شهرری و سیدعلی یزدیخواه نماینده مجلس برگزار شد.

320588.mp3 جلسه بررسی پروژه های درحال احداث بیمارستان شهدای هفتم تیر با حضور معاون حقوقی وزارت بهداشت برگزار شد

به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهدای هفتم تیر،جلسه بررسی پروژه‌های درحال احداث بیمارستان شهدای هفتم تیر با حضورحمید جمال الدینی معاون حقوقی و امورمجلس وزارت بهداشت به همراه دکتر عبدالرضاپازوکی رئیس و دکتر علی مشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

 تیم مدیریتی متشکل از مسئولان بهداشتی، اجرایی و حقوقی به بررسی نزدیک و جزئیات پروژه‌ های بیمارستان شهدای هفتم تیر پرداختند.

جمال الدینی معاون حقوقی وزارت بهداشت، در این نشست به بررسی نکات حقوقی و مالی پروژه پرداخت و از میزان پیشرفت ۵۰ درصدی و کیفیت اجرای پروژه‌ ها رضایت خود را اعلام کرد و تأکید داشت که تمامی فعالیت‌ ها با رعایت استانداردها و مقررات حقوقی صورت گیرد.

وی به اهمیت همکاری موثر بین دستگاه‌ های مختلف دولتی، دانشگاهی و نمایندگان مجلس در اجرای پروژه‌ های بهبود سیستم بهداشت و درمان اشاره کرد و همچنین از مساعدت وزارت بهداشت و دانشگاه ایران در خرید و راه اندازی دستگاه شتابدهنده خطی ، پت اسکن، CT SCAN و MRI خبر داد.

رئیس دانشگاه ایران نیز در این جلسه به پیشرفت‌های حاصله در پروژه‌ها اشاره داشت و اهمیت افزایش ظرفیت بیمارستان شهدای هفتم تیر را برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون ساکنین منطقه بیان کرد. وی تأکید کرد که با هماهنگی مؤثر میان تیم‌ های مختلف، می‌ توان به بهترین شکل از این تسهیلات بهره مند شد.

پازوکی به اهمیت ارتقاء تسهیلات بیمارستانی و ایجاد شرایط بهتر برای ارائه خدمات بهداشتی-درمانی به جامعه اشاره نمود. او بیان کرد که دانشگاه به عنوان یک نهاد آموزشی و پژوهشی نقش بسیار مهمی در بهبود سیستم بهداشت و درمان دارد و تلاش مستمر برای توسعه امکانات بهداشتی و درمانی ادامه خواهد یافت.

در ادامه معاون درمان دانشگاه به بررسی جزئیات فنی پروژه‌ها پرداخت و تأکید کرد که با راه‌ اندازی بیمارستان جایگزین، ظرفیت بهداشتی و درمانی در دانشگاه به شکل چشمگیری افزایش می‌ یابد. همچنین مشکی خواستار تسریع در روند ساخت پروژه توسعه اورژانس با توجه به ازدحام مراجعین به اورژانس این مرکز شد.

یزدیخواه نماینده مجلس نیز در جلسه امروز، با ابراز حمایت از پروژه‌ های بهداشتی، تأکید کرد که تیم‌ های مختلف باید با همکاری فعّال به بهبود شرایط خدمات بهداشتی-درمانی در منطقه بپردازند.

در انتها فرماندار ویژه شهرستان ری، از هماهنگی میان دستگاه‌ های اجرایی در راستای تسهیل و پیگیری سریعتر پروژه‌ های بهداشتی خبر داد و بر اهمیت آن تأکید کرده و اظهار داشت که بیمارستان شهدای هفتم تیر با اجرای مؤثر این پروژه ها، می‌ تواند نقش مهمی در تأمین نیازهای سلامتی مراجعین به این مرکز داشته باشد.

باب الحوائجی از راه ‌ اندازی سی. تی. اسکن بیمارستان شهدای هفتم تیر خبر داد و گفت: بخش‌ های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ری نیازمند مدیریت واحد و یکپارچه است. همچنین ابراز امیدواری کرد با مساعدت دستگاه‌های متولی امر و حمایت‌های مجمع نمایندگان تهران در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد تکمیل و بهره برداری از این مجموعه درمانی و بهبود سطح خدمات رسانی به مردم شریف شهرستان ری باشیم.

گفتنی است این جلسه روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲ در اتاق جلسات بیمارستان شهدای هفتم تیر برگزار شد و در پایان حاضرین از پروژه‌های بیمارستان جایگزین ۳۲۰ تختخوابی و توسعه اورژانس و اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر بازدید میدانی بعمل آوردند.
مهدی باب الحوائجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرری و سیدعلی یزدیخواه نماینده مجلس از دیگر حضار این جلسه بودند.

پایان مطلب//

  • گروه اخبار : اخبار مراکز درمانی
  • کد خبر : 320588
:
کلیدواژه ها
مهندس بشیری
خبرنگار

مهندس بشیری

تصاویر

Template settings