• 1402/07/26 - 12:03
  • - تعداد بازدید: 134
  • - تعداد بازدید کنندگان: 111
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

بیانیه معاون درمان دانشگاه‌ علوم پزشکی ایران در پی جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با صدور بیانیه‌ای در واکنش به بمباران بیمارستان معمدانی اعلام کردکه بمباران بیمارستان معمدانی را محکوم می کنیم.

21558.mp3 بیانیه معاون درمان دانشگاه‌ علوم پزشکی ایران در پی جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران : متن بیانیه دکتر علی مشکی معاون درمان دانشگاه در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه ، به این شرح است: 

 

بسم الله القاصم الجبارین . وما لکم لا تقاتلون فی سبیل اللّه والمستضعفین من الرّجال والنّساء والولدان

رژیم صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی در غزه مظلوم و انجام این جنایت که مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام زنان و کودکان و بیماران بی‌پناه است، اوج سفاکی و رذالت خود و بی‌اعتنایی به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشید و ماهیت ضد بشری خود را به همگان نشان داد.

ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه 500 تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

ما به عنوان نماینده کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران تا آخرین نفس در کنار برادرانمان در فلسطین می ایستیم و از این اقدامات ضد حقوق بشری که خلاف فطرت پاک انسانی است ابراز انزجار کرده ، آن را با قوی‌ترین عبارات محکوم می‌نماییم و از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که فورا برای توقف این قتل عام‌ها مداخله کرده زیرا سکوت در قبال این جنایت پذیرفتنی نیست.

ولله عاقبة الامور

  • گروه اخبار : اخبار داخلی
  • کد خبر : 21558
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings