• 1402/10/13 - 17:18
  • - تعداد بازدید: 103
  • - تعداد بازدید کنندگان: 84
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
پیام دکتر علی مشکی معاون درمان و مسئول بسیج جامعه پزشکی در محکومیت حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان :

بکشید ما را ملت ما بیدار تر خواهند شد

معاون درمان و مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران حمله تروریستی امروز گلزار شهدای کرمان در سالگرد به شهادت رسیدن سردار سلیمانی را به شدت محکوم کرد و به خانواده شهدای این حادثه ننگین تسلیت گفت.

321678.mp3 بکشید ما را ملت ما بیدار تر خواهند شد
پیام دکتر علی مشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران و مسئول بسیج جامعه پزشکی به شرح زیر است: 
 
«بسم رب الشهداء و الصدیقین»
 
هر چند تحمل داغ هموطنان عزیزمان دشوار و جان فرساست، اما این قبیل چنگال نشان دادن روبه صفتان مزدور اسلام هراس اسلام ستیز حاوی پیامی دلگرم کننده برای سربازان این راه است ؛
 
اول اینکه ما همچون قائد شهیدمان سپهبد حاج قاسم سلیمانی صحرا به صحرا دنبال شهادت می‌دویم و این خون‌های به خاک ریخته اجر مجاهدات خوبان امت ماست.
 
دوم اینکه هر خونی از ما بر زمین ریخته شود جوانه‌هایی خواهد شد که نفخه حقانیت ما را سرزمین به سرزمین خواهد برد و سبز خواهد شد.
 
و سوم اینکه ایمانمان بر حقانیت راهمان محکم تر می‌شود، چرا که تا ما در حال حرکت و پیشرفت هستیم کور چشمان کور دل می‌خواهند مانع‌مان باشند، اما زهی خیال باطل.
 
معاونت درمان و بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران شهادت جمعی از هم‌وطنان عزیزمان در حمله ترورسیتی به زائران مزار سیدالشهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری و ملت شریف و شهید پرور ایران تسلیت عرض می‌نماید.
 
«بکشید ما را ملت ما بیدار تر خواهند شد»
 
  • گروه اخبار : اخبار داخلی
  • کد خبر : 321678
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

Template settings