• 1402/05/21 - 07:18
  • - تعداد بازدید: 227
  • - تعداد بازدید کنندگان: 184
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازدید معاون درمان از استقرار زائر سرا و موکب درمانی دانشگاه در عراق/اختصاص چهل تخت بیمارستانی و ده تخت مراقبت های ویژه به تیم درمان اعزامی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران برای بازدید از روند آماده سازی زائر سرا ، موکب درمانی دانشگاه و انجام مذاکرات با مدیران بیمارستان در کربلا جهت ارائه خدمات درمانی رایگان به زائرین ایرانی به کشور عراق سفر کرد.

18727.mp3 بازدید معاون درمان از استقرار زائر سرا و موکب درمانی دانشگاه در عراق/اختصاص چهل تخت بیمارستانی و ده تخت مراقبت های ویژه به تیم درمان اعزامی

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه ،دکتر علی مشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر محسن آخشته مدیر درمان به همراه تیم بازرسی برای بررسی شرایط استقرار موکب درمانی و زائر سرا دانشگاه علوم پزشکی ایران  و همچنین عقد تفاهم نامه اختصاص چهل تخت بیمارستانی به تیم تخصصی اعزامی جهت ارائه خدمات درمانی به زائرین ایرانی در طول ایام زیارتی اربعین به کشور عراق سفر کرد.

مشکی در این سفر با هماهنگی دکتر ظافر فاضل معاون بهداشت و درمان حشد الشعبی از بیمارستان تخصصی امام الحجه کربلا بازدید کرد.

وی پس ازحضور در موکب درمانی مجمع‌النور واقع در عمود 1092 از مراحل آماده‌سازی این مجموعه‌ی زائرسرایی و درمانی بازدید کرد و گفت : خوشبختانه مراحل آماده سازی زائر سرا و موکب درمانی پیشرفت خوبی داشته است و امید داریم تا اوایل ماه صفر آماده شود.

وی افزود : با مذاکراتی که با معاونت عتبات سازمان حج و زیارت و سازمان هلال احمر داشتیم قرار است تیم تخصصی دانشگاه متشکل از بیست و پنج پزشک متخصص به همراه کارشناسان پرستاری ، علوم آزمایشگاهی و دیگر رشته‌های پیراپزشکی از هشتم ماه صفر به موکب درمانی برپا شده اعزام شوند . تجهیزات ، ملزومات و داروهای مورد نیاز برای ارائه خدمات درمانی به زائرین حسینی نیز با این تیم ارسال خواهد شد.

 روز پنجشنبه نوزدهم مرداد ماه مشکی از بیمارستان فوق تخصصی امام الحجه واقع در کربلا بازدید کرد.

مشکی اذعان کرد : با هماهنگی های صورت گرفته با معاونت درمان حشدالشعبی و  مسئولین بیمارستان امام الحجه در نظر داریم تفاهم نامه ای میان این بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی ایران منعقد شود. پیرو این تفاهم نامه و موافقت های صورت گرفته قرار است چهل تخت بخش بستری ،پنج تخت مراقبت های ویژه (ICU)  و پنج تخت مراقبت های ویژه قلبی (CCU) به تیم درمانی اعزامی دانشگاه علوم پزشکی ایران تخصیص داده شود که در صورت نیاز به بستری زوار ایرانی ،پزشکان اعزامی دانشگاه  بتوانند با حضور در بیمارستان و با همکاری با پزشکان مقیم آن مرکز ادامه درمان  زائرین اربعین را به صورت رایگان انجام دهند. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در آخر اظهار امیدواری کرد که با اقدامات انجام شده بتوانیم خدمات خوبی را به زائرین ابا عبدالله الحسین علیه السلام در ایام زیارت اربعین ارائه کنیم و گام کوچکی در بحث سلامتی ، بهداشت و درمان دراین ایام داشته باشیم.

پایان مطلب.//

  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 18727
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings