• 1402/06/22 - 10:51
  • - تعداد بازدید: 148
  • - تعداد بازدید کنندگان: 117
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

به مناسبت روز جهانی ایمنی بیمار معاون درمان از بیمارستان بهمن بازدید کرد

معاون و مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران به همراه جمعی از مدیران معاونت درمان دانشگاه به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ایمنی بیمار از بیمارستان بهمن دیدن کردند.

20093.mp3 به مناسبت روز جهانی ایمنی بیمار معاون درمان از بیمارستان بهمن بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران ، حفظ ایمنی بیمار از اهمیت بالایی برخوردار است و از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای شود لذا سازمان جهانی بهداشت  17 سپتامبر مصادف با 26 شهریور را به عنوان روز جهانی ایمنی بیمار نام گذاری کرده است. هر ساله در این روز شعار ویژه ای سر لوحه کار کادر درمان قرار می گیرد. شعار امسال روز جهانی ایمنی بیمار" جلب مشارکت بیماران در راستای ارتقا ایمنی بیماران" از سوی سازمان جهانی بهداشت WHO در نظر گرفته شده است.

به مناسبت بزرگداشت این روز دکتر علی مشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران به همراه جمعی از مدیران معاونت درمان دانشگاه در بیمارستان بهمن حضور یافت.

مشکی بیمارستان بهمن را از خوشنام ترین بیمارستان ها نامید و از همکاری آنان با معاونت درمان تقدیر کرد.

وی افزود : به ایمنی بیمار در بیمارستان باید توجه ویژه ای شود و نباید آسیب دیگری به بیماران در بیمارستان وارد شود. 

معاون درمان دانشگاه همچنین بر نقش همراهان و خانواده بیمار در ارتقا ایمنی بیماران تاکید کرد.

دکتر محسن آخشته مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از دیگر سخنرانان این مراسم بود.

آخشته ضمن تاکید بر اهمیت اعتبار بخشی بیمارستانی از کارکنان بیمارستان بهمن خواست برای ارتقا و بهبود فرآیند های خود جلسات منظم و مستمر برگزار کنند و در این جلسات سنجه های اعتبار بخشی را چه به صورت عملی و چه به صورت تئوری مرور کنند.

وی گفت : با تسلط و مرور این سنجه ها خطا های شما به حداقل خواهد رسید و در زمان اعتباربخشی کشوری با تسلطی که بر سنجه خواهید داشت نمره مطلوبی در ارزیابی اعتبار بخشی کسب خواهید کرد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران تصریح کرد: معاونت درمان دانشگاه برای رفع مشکلات بیماران همه جانبه در خدمت بیمارستان هاست و در این زمینه تمام تلاش خود را به کاربسته ایم.

از موارد قابل توجه که معاونت درمان از بیمارستان ها درخواست کرده بود انجام طرح بررسی موردی در حوزه ایمنی بیمار بود.

بیمارستان بهمن نیز در این مراسم به بررسی پرونده پزشکی و روند درمان یک بیمار در حظور مدیران درمان پرداخت.

در این مورد بیماری با زخم گسترده پای دیابتیک به بیمارستان بهمن رجوع کرده بود و با اقدامات درمانی گسترده ای که کارشناس زخم و کادر درمان این بیمارستان انجام داده بودند منجر به درمان این بیمار شده بود.

در پایان مراسم از کارشناسان ایمنی بیمار و فعالان این حوزه تقدیر شد و بخش هایی که از نظر ایمنی بهترین عملکرد را داشتند معرفی شدند.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا
  • کد خبر : 20093
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings