دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences


آشنایی با معاونت آموزشی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی


سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی

سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی



سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی


آشنایی با معاونت آموزشی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی


سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی

سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی

بازدید جامع کارشناسان معاونت درمان از مرکز آموزشی ودرمانی شفا یحیائیان

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۱/۴ | 
در روز سه شنبه 96/11/3 مصادف با ولادت حضرت زینب (س)  و روز پرستار بازدید جامع کارشناسان معاونت درمان مانند سنوات گذشته و با حضور معاون درمان دانشگاه آقای دکتر توکلی ومدیران معاونت های مختلف درمان از مرکز شفا یحیائیان انجام پذیرفت .
در این بازدید سه ساعته کارشناسان ذی ربط با حضور در بخش های درمانی و پشتیبانی از نزدیک به انجام  بازرسی های منطبق با چهارچوب ها و استانداردهای تعریف شده پرداختند.
در پایان نشستی با حضور دکتر توکلی وکارشناسان معاونت درمان  روئسا ومدیران این مرکز برگزار شد که طی آن دکتر جعفری ریاست بیمارستان با تشکر از حضور همکاران معاونت درمان ، سخنانی در خصوص رسالت واهداف تعیین شده وچشم انداز پیش رو جهت ارایه خدمات هر چه مطلوب تر و بهینه تر مطرح نمودند.
دکتر توکلی معاون درمان دانشگاه نیز با بیان اهداف بازدید های جامع از مراکز درمانی و اموزشی ، هدف اصلی را آگاهی از تجارب موفق در مراکز وانتقال آن وهمچنین ایجاد ارتباطی تنگاتنگ و رو در رو  و آگاهی از مصائب ومشکلات مراکز که در نهایت می تواند پیش درآمدی برای اعتباری بخشی بیمارستان ها باشد.
در پایان لازم به توضیح می باشد که مرکز آموزشی درمانی شفا یحیائیان به عنوان بیمارستان تک تخصصی ارتوپدی واولین مرکز آموزشی فلوشیپ دست وستوان فقرات می باشد که سالیان متمادی در حال ارایه خدمات به مردم می باشد.


 
 


کد امنیتی را در کادر بنویسید    
دفعات مشاهده: 257 بار   |   دفعات چاپ: 16 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر